Vasario 12 d. 4a klasės mokiniai kartu su vyr. biologijos mokytoja Aurelija Makšteliene triūsė rankoves atsiraitoję, nes mokytoja su vaikais netikėtai pastebėjo, jog varna į savo lizdą susinešė tiek įvairiausių rastų daiktų, kuriuos reikėjo padėti jai atrinkti. Mokiniai išsiaiškino, ar moka teisingai rūšiuoti atliekas, nes rūšiuoti reikia tinkamai, susipažino su pakuočių rūšimis, sužinojo, ką reiškia pakuočių ženklinimo reikalavimai, ir tikrai suprato, kad pakuočių atliekos yra alternatyvus žaliavų šaltinis. Jas rūšiuojant ir perdirbant mes rūpinamės gamtos ateitimi. Buvo įdomu sužinoti, kad popierius yra lengvai perdirbamas ir atgimsta kaip kartonas, popierinės kiaušinių ar uogų dėžutės, popierinės lėkštės. Iš perdirbto popieriaus gaminami popieriniai rankšluosčiai, tualetinis popierius, servetėlės ir popieriniai maišeliai. Tai – tik dalis mūsų išmetamų atliekų, kurios gali būti perdirbtos ir panaudotos ne vieną kartą. Labai svarbu, kad tai suprato ir varna.

Pradinio ugdymo mokytoja ekspertė Jolanta Vaitkevičienė

pamoka apie rusiavima 04
pamoka apie rusiavima 03
pamoka apie rusiavima 01
pamoka apie rusiavima 07
pamoka apie rusiavima 06
pamoka apie rusiavima 05
pamoka apie rusiavima 08
pamoka apie rusiavima 02