Gruodžio mėnesį 7 b klasės mokiniams vyko dvi nuotolinės integruotos muzikos, lietuvių kalbos ir literatūros pamokos, kurias vedė mokytojos Rasa Jurkienė ir Vaida Batavičienė.

Pirmojoje pamokoje, tema „Aukštaitiškos sutartinės ir jų reikšmė šiuolaikiniam jaunimui“, mokiniai prisiminė jau kiek primirštą dainų žanrą, su kuriuo buvo supažindinti dar ankstesnėse klasėse. Tik šį kartą buvo kreipiamas didesnis dėmesys į sąvokų, nežinomų dainų žodžių, refrenų reikšmių tyrinėjimą. Juk kai supranti tekstą, ir sutartinę traukti turėtų būti daug smagiau!

Antroji pamoka įvyko jau visai prieš pat šventas Kalėdas, tad ir jos temą „Pasaulio atsivėrimas kalėdinėse dainose“ septintokams atspėti buvo visai nesunku, nors iš pradžių ne visas pateiktas užuominas pavyko paaiškinti. Mokiniai, tik įpusėjus pamokai, suprato devyniaragio elnio lietuvių tautosakoje reikšmę. Šiek tiek liūdna, kad šiuolaikiniai paaugliai, nors ir žino įvairiausių šv. Kūčių vakaro burtų ir jų reikšmių, savo šeimose nesiburia. Tačiau, baigiantis pamokai, kai kurie pažadėjo, kad pabandys paįvairinti jais šventinį vakarą savo šeimų nariams. Kas žino, o gal ir išmoktą kalėdinę dainą užtrauks?

Nors nuotolinėse pamokose dainuoti pritrūko drąsos, suvokimas, kad lietuvių liaudies dainų tekstuose užkoduota anuometinės bendruomenės gyvenimo patirtis keis mokinių požiūrio tašką. 

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Vaida Batavičienė

Tradicinės integruotos pamokos virto nuotolinėmis 04
Tradicinės integruotos pamokos virto nuotolinėmis 03
Tradicinės integruotos pamokos virto nuotolinėmis 02
Tradicinės integruotos pamokos virto nuotolinėmis 01