Neformaliojo švietimo tikslas – sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui tenkinti interesus, saviraiškos poreikius, plėtoti gabumus ir gebėjimus, plėsti akiratį, ugdyti tautinį tapatumą. Neformaliojo švietimo kryptys:
Neformaliojo švietimo organizavimo principai:
Neformaliojo švietimo tvarkaraštį galite pažiūrėti čia...
Nr. | Pavadinimas | Valandos | Klasė |
1. | STEAM angliškai | 1 (35) | 2–4 |
2. | Keramikos pagrindai | 2 (70) | 1–4 |
3. | Žaidžiu, judu, sportuoju | 1 (35) | 2–4c |
4. | Aš ir kompiuteris | 1 (35) | 2–4c |
5. | Tyrinėtojai | 1 (35) | 2–4c |
6. | Sportiniai žaidimai | 1 (35) | 1–2 |
7. | Sportiniai žaidimai | 1 (35) | 3–4 |
8. | Liaudies šokiai | 2 (70) | 1, 3 |
9. | Robotika | 1 (35) | 1–2 |
10. | Eksperimentuko atradimai | 1 (35) | 1–4 |
11. | Dailės studija | 1 (35) | 1–4 |
12. | Kūrybinės dirbtuvėlės | 1 (35) | 1c, 2c |
13. | Jaunieji muzikantai | 1 (35) | 2–4 |
14. | Intelektualų laisvalaikio klubas | 1 (37) | 5–8 |
15. | Kūrybinės dirbtuvės | 1 (37) | 5–8 |
16. | Skudučių ansamblis „Dudutis“ | 2 (74) | 4–6 |
17. | Dainavimo būrelis „Nata“ | 2 (74) | 4–5 |
18. | Sportiniai žaidimai | 1 (37) | 5–6 |
19. | Sportiniai žaidimai | 1 (37) | 7–8 |
20. | Tyrinėk, atrask, pažink | 1 (37) | 5–6 |
21. | Mokinių parlamentas | 1,5 (55,5) | 5–8 |
22. | Robotika | 1 (37) | 5c |
23. | Robotika | 1 (37) | 6c |